Sukladno članku 10. stavku 1. Zakona o zaštiti potrošača (“Narodne novine”, br. 19/22. i 59/23.) obavještavamo sve potrošače kako imaju pravo na podnošenje prigovora na usluge koje obavlja Gradsko komunalno društvo Dobra d.o.o. Kukuljanovo.
Prigovor se podnosi u pisanom obliku, osobno ili putem pošte, na adresu: GKD Dobra d.o.o., Kukuljanovo 182/2, 51227 Kukuljanovo
ili putem adrese elektroničke pošte: komunalno@gkd-dobra.hr
Odgovor na Vaš prigovor dati ćemo u pisanoj formi u zakonskom roku.
U prigovoru obavezno treba navesti ime i prezime prigovaratelja, kao i kontakt podatke putem kojih prigovaratelj želi zaprimiti odgovor.
Pravilnici i odluke:
- Poslovnik o radu povjerenstva za reklamacije potrošača
- Odluka o imenovanju Povjerenstva za zaštitu potrošača od 2023. godine do promjene
- Odluka Potrošačkog centra
- Odluka Grada Bakra
- Odluke izvan snage